Saturday, June 28, 2008

perasaan dan reaksi


Saya sungguh kagum dan bangga dengan industri melayu kerana mengadakan program atau aktiviti seperti ini. Dengan cara ini, kita boleh merapatkan kaum melayu. Mengadakan pertandingan seperti ini, kami sebagai kaum melayu dapat mangembalikan kenangan silam seperti permainan zaman dahulu. Contoh dari permainan itu ialah congkak. Saya telah membuat keputusan untuk mengambil congkak dan gasing sebagai topik. Memang agak sukar bagi saya untuk menghabiskan projek ini dalam waktu sebulan, tetapi saya yakin jika saya berbuat bertukus-lumus, saya boleh berjaya.

Bagaimana saya akan melakukan untuk memulakan blog pertama saya?


  • Saya akan melungsuri lelaman internet untuk mencari informasi tentang topik saya.

  • Akan ke perpustakaan untuk mencari lebih tentangnya kerana di internet saja, tidak bayak informasi boleh kami dapatkan.

3 comments:

teratakminda said...

Saya suka dengan gaya penulisan awak walaupun terdapat sedikit kesilapan bahasa..

bb2008-siti said...

haha! minta maaf sekali lagi.

♥ QIMQIM (: said...

hmm .. blog kamuu nie agak baik ya .. :D

Elegi Sepi - Azharina Azhar